JVC'den örnek bir resim reklam

Why we drink (Neden içeriz) diye eğlenceli bir vidyo izliyordum. Sitedeki reklam dikkatimi çekti. Muhtemelen "contextual" yani içerikle alakalı hedefleme ile gösterilen bir reklamdı.

Weddings Gone Wild (tam çevirisi olamaz ama Zıvanadan Çıkmış Düğünler) yazıyor reklamda. Tıkladığınızda sizi ünlü elektronik üreticisi JVC'nin hazırladığı bir siteye götürüyor (wedding.jvc.com). Site temel olarak bir düğün vidyoları sitesi.

Fikir çok güzel bence! Eğlenceli klipler izleyen insanlara, eğlenceli düğün vidyolarının olduğu bir sitenin reklamını yapıyorsun ve bu sitede kendi ürünlerinin nasıl kullanıldığını gösterip kendi reklamını yapıyorsun.

Büyük şirketlerin de artık interneti ve internet teknolojilerini iyi kullanmaya başladığını gördükçe mutlu oluyorum.

1 yorum :

  1. Zaten önemli olan bu tarz hedef reklamlar verebilmek, öbür türlü hedefsiz reklam göstermek kimsenin bir işine yaramaz ancak gereksiz para kaybına yol açar.

    Teşekkürler örnek için

    YanıtlaSil

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?