n other unique queries

AdWords kullananların en çok işine yaradığını düşündüğüm "Arama sorgusu raporu" (Search query performance report) hakkında çok sorulan bir soru vardır: Bu rapordaki en yüksek tıklanma oranı (CTR) olan kelimeler arasında hep "x diğer benzersiz sorgu" (n other unique queries) oluyor. Bu benzersiz sorguları nasıl öğrenebilirim?


Cevap: Öğrenemezsiniz. Çünkü Google bunu özellikle yapıyor. Belli bir sayının altındaki aramaları kişisel bilgiler içerebileceğini düşünerek gizliyor. Raporda bu aramalardan gelen tıklamaları gösterebilmek için de isim vermeden tek başlık altında toplamış oluyor hepsini.

Tıklanma oranının hep çok yüksek olmasının sebebi ise, sadece tıklama yaratan kelimeleri bu başlığın altında toplaması.

1 yorum :

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?