Google İçerik Ağı, Double Click ile güçlendirildi
Kategoriler:
AdWords
,
Duyuru
,
Google İçerik Ağı
,
Raporlama
Resmi Google Blogu'nda yazanlara göre, reklam verenler için Google İçerik Ağı'nda çok güzel özellikler devreye giriyor. Banner reklamcılığın en büyük oyuncularından olan Double Click'in alım işlemleri biteli daha bir iki ay olmamıştı ki, Google bu banner devinin teknoloji altyapısını kendi dev içerik ağına uygulamaya başladı. Eklenecek yeni özellikler ve raporlar sayesinde, çoğu reklam ağının sunduğu ama Google'ın önceden sunmadığı bazı özellikleri de sunmaya başlayacak.
Yeni özellikler (Türkçe terimleri bilenler bana da haber verirse sevinirim):
- Frequency Capping: Reklam verenler, reklamlarının içerik ağında bir kişi tarafından en fazla kaç kere görülebileceğini sınırlayabilecek.
- Frequency Reporting: Bir kişinin ortalama kaç kez bir reklamı gördüğü raporlanabilecek.
- View-Through Conversions: Bir reklamı gören ancak tıklamayan insanların ne kadarının daha sonra bir şekilde bu siteye gittikleri raporlanabilecek. Böylece tıklama başına maliyetle (CPC) reklam veren sitelerin sadece tıklayanları değil, reklamı görenleri de ölçümleyebilmesini sağlıyor.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.