AdWords amaç değil araçtır
Hiçkimse AdWords kullanıyor olmak için AdWords kullanmaz; Google'da reklam vermek için
kullanır. Hatta hiçkimse Google'da reklam veriyor olmak için Google'da reklam vermez; satış yapmak için verir.
AdWords profesyonellerinin aradaki süreçleri müşteriye hiç anlatmadan, CTR, CPM, CPC demeden de, basit bir yatırım geri dönüşü hesabı ile müşterilerine hizmet verebilmesi gerekir. Sen bana 1.000 lira ver, ben sana ay sonuna kadar 10.000 liralık satış yaptıracağım diyebilmesi gerekir.
Üstad eline sağlık, çok güzel yazılar yazmışsın ama kalifiye bir Adwords uzmanı da olsa, sen bana 1.000 lira ver ben sana ay sonuna kadar 10.000 liralık satış yaptırım demenin doğru olmadığını düşünüyorum, eğer böyle bir profesyonel varsa bende çalışmak isterim :))
YanıtlaSilSaygılar
Aslında burada Denis mecazi bir örnek kullanmış sanırım. Demek istediği artık yatırılan paralar boşa gitmesin, insanlar bir şekilde ölçebildiğinin farkına varsın ve yatırımlarının geri dönüşlerini ölçebilsinler.
YanıtlaSil