Shared Budget (Paylaşılan Bütçe)
Kategoriler:
AdWords
,
Optimizasyon
Google AdWords, bence sistemdeki gelmiş geçmiş en büyük değişikliği Eylül 2012'de Shared Budget (Paylaşılan Bütçe) özelliğini getirerek yaptı.
AdWords yönetiminin aslında çok ince ve ustalık isteyen bir iş olduğunu hep söylüyorum. Yıllardır bu işi yapan birisi olarak, tecrübesiz birine göre en az %20, belki %50 daha az parayla aynı sonuçları alabileceğimi iddia ediyorum. Bunun yanında, tam olarak amelelik dediğimiz şeyler de var hesap yönetiminde ve daha efektif olsun diye ayrılan kampanyaların günlük bütçelerini kontrol edip sürekli değiştirmek de tam olarak bu ameleliklerden biriydi. Paylaşılan bütçe sayesinde, daha önemli işlere ve analizlere ayıracak zamanımız oldu.
Paylaşılan Bütçe Kurulumu ve Yönetimi:
Sadece online arayüzde görülebilen Shared Library (Paylaşılan Kitaplık) altında tanımlanıp değiştirilebilen "paylaşılan bütçe", birden fazla kampanyanın tek ortak bütçe kullanmalarına imkan sağlıyor.Kurulum ekranı şöyle: Hangi kampanyalara ortak bütçe tanımlayacağınızı seçiyorsunuz ve toplam bütçeyi yazıyorsunuz: (dikkat: yaptığınız anda harcama 0'dan başlıyor, yani gün içindeki harcamaların üzerine ekleniyor. Mümkünse gece yapmanızı öneririm.)
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.