Reklam metni yazarken
Reklam metinlerinde (özellikle de Google AdWords gibi performans odaklı reklam metinlerinde) bulunmasının faydalı olduğunu düşündüğüm 5 özellik:
İlgi çekici: Görenlerin ilgisini çekecek reklamlar yaz. Boş pazarlama lafları kullanma. Özellikle arama sonuçlarında çıkacak reklamlar, aranan kelime ile ne kadar alakalıysa o kadar çok tıklanır, çünkü insanlar zaten onu aradıkları için reklam hemen ilgilerini çeker. Bunun en ideal şekli, başlıkta aranan kelimenin geçmesidir.
Bilgilendirici: Teklifinin ne olduğunu reklamda mümkün olduğu kadar açık olarak belirt. O reklamı okuyan ve tıklayan insanlar ne ile karşılaşacaklar?
Heyecanlandırıcı: Özel bir teklifin mi var? Bugüne özel bir kampanyan mı var? Bu reklamı diğer reklamlardan ayıran, özel yapan ne?
Aksiyon öneren: Reklamı okuyan ve tıklayan insanların ne yapmasını istiyorsun?
Çeşitlilik: Farklı reklam metinlerini dene. Birden fazla reklam metni kullanarak, tek bir reklam metni ile elde edeceğinden daha büyük bir başarı kazanacağın kesin.
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSil