Erken davranan kalite skorunu kapar

Bazı günler, bazı aramalar tavan yapıyor. Bu günlerde bazı reklam verenler, bu aramalarda reklamlarının gözükmesini istediklerini söylüyorlar. Genelde bu tip reklamların tıklama maliyetleri çok yüksek oluyor ve bir süre sonra, reklam verenin gözden çıkardığı teklif, minimum teklifi bile karşılamadığı için reklamlar yayından kalkıyor.

Bu tip senaryolardan kaçınmanın iki yolu var:

  1. bu tip popüler aramalara reklam vermemek,
  2. ileride popüler olabilecek aramalara, fark eder etmez reklam vermek.
Bir kelimeye ne kadar erken reklam vermeye başlarsanız, o kelimeyi o kadar kolay sahiplenirsiniz

Örneğin daha 3G çıkmadan aylar önce, Google'da 3G aradığınızda Turkcell reklamı çıkıyordu. Zamanla ilgi arttı ve 3G aramaları ciddi rakamlara ulaştı. Tahminimce, bu artan aramalarda rakip operatörlerin tıklanma maliyeti, Turkcell'in epey üstünde gerçekleşmiştir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?