AdWords Uzmanı Olmak

Türkiye'de AdWords kullanarak işini büyütebilecek milyonlarca insan var ve bu insanlar bu fırsatı keşfettikçe ortaya ciddi bir sorun çıkıyor: AdWords kullanmayı bilen insan eksikliği! Aslında Google, ajansların ve özellikle bireylerin sertifikalanmasını teşvik ediyor ancak Türkiye'de bu serfitikaları alan kişi sayısı çok az ve piyasada ciddi bir ihtiyaç söz konusu.

Bireylere yönelik sertifikayı alanlar "Google Advertising Professional" kısaca GAP oluyorlar. Google'ın sürekli değişen isimlendirmesinden dolayı "Google Qualified Individual" veya "Google Certified Professional" olarak da geçiyor.

Sertifikayı almak için şu üç şarta uymak lazım:
1- En az 90 gün boyunca bir AdWords hesabını yönetmek.
2- AdWords sisteminde en az 1000 dolar harcamış olmak.
3- Online yapılan sınava girip 100 üzerinden en az 80 almak.

GAP olmayı düşünenelerin Google GAP Learning Center'ı iyice incelemelerini öneririz.

1 yorum :

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?