Farklı anlamlar için farklı AdWords reklamları

Hani bazen insan bir şey aramak ister de, Google'da ne diye aratacağını bilemez ya. Aynı şekilde, bazen de aynı aramayı yapan kişiler, olayı bambaşka şekillerde düşünüyor olabilir.

Biz de reklam metni yazarken, aramayı yapan kişilerin o anki durumlarını en iyi şekilde tahmin edip, en alakalı metni yazmaya çalışıyoruz. Demek istediğim şu ki; bazen birden fazla ruh halini göz önüne alarak, olaya farklı yaklaşan metinler yazmamız gerekiyor.

Örneğin "iş ilanları" diye arayan birine: "Yeni Fırsatlar" başlığıyla da, "Müdürünüzle anlaşamıyor musunuz?" başlığıyla da ulaşabilirim duruma bağlı olarak, o yüzden iki reklamı da hesabımda bulundurmak isterim.

(Bir arama sonuç sayfasında, bir AdWords hesabından sadece tek bir reklam metni tetiklendiği için, bu yöntemin çalışmasında, Google'ın tıklanma tahminlerine göre hangi reklamı göstereceğine güvenmek gerekiyor. Bunun için de reklamların biraz oturması, biraz zaman geçmesi gerekiyor.)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?