Fantastik fikirlerinizi korkmadan deneyin

Bazen insanın aklına süper yaratıcı fikirler geliyor. Şu kelimeyi arayınca şöyle bir reklam çıkacak diyorsunuz. Bir koyuluyorsunuz işe, "müşteri bunu beğenmez", "onu böyle dersem rakipler kızar", "bu da çok kısa oldu, dur sonuna şunu da yazayım" gibi risk azaltmaya, kendinizi sağlama almaya yönelik fikirler kafanızda uçuşuyor. Sonuç da genelde reklamı görenlerin sıradan olarak algıladıkları bir reklam çalışması oluyor.

Halbuki korkmamak lazım. En güzel en vurucu reklam metinleri, en sert en özlü olanlar. Eğer çok sert gelirse, yanına bir tane daha "normal" metin daha ekleyin. AdWords aynı kelime için bir sürü farklı reklam metnini dönüşümlü yayınlayabiliyor ne de olsa.

Eğer fantastik fikriniz tutarsa, tıklanma oranlarınız artacaktır ve o metin daha çok gösterilecektir. Eğer tutmazsa diğer "normal" metinler daha çok gösterilecektir, siz de böylece risk almamış olacaksınız.

1 yorum :

  1. Cesaret herşeyin başıdır. Yaratıcılıkta işin aslında cesaret gerekirir. Bu gün bulunmuş olan ve yarın bulunacak olan her şey csaretin ürünüdür.
    Ancak burada kesin olan ayrım cesaret ediyorum diyerek saçmalamamak tır. Ne gibi mesela bir bayan kuaförünün reklamında kıvır kıvır tüylü köpekleri O dükkandan girip tüyleri yapılmış olarak çıktığını göstermek cesaret mi saçmalamak mı tartışılır.
    Aynı Tema yı erkek berberi için uygularsan saçma olmaz ancak bir farkla köpeklerin girdiği berbere kadınların erkekleri getirdiği (tasmalarından tutarak)ima edilirse :)

    YanıtlaSil

Zaman ayırıp yaptığınız her yorum çok kıymetlidir.

AdWords Kullanıyor musunuz?